3 thoughts on “Non quedemos sen palabras

  1. Moi oportuna a foto, Alex.
    Cando penso no que é para moitos de nós a nosa lingua vénme ao acordo este textiño de Avilés de Taramancos. Claro que o que para min é unha sustancia que me constrúe, para Galicia Bilingüe é un puro estorbo. Que fale Avilés:

    “Na outra banda do mar construen o navio:
    o martelar dos calafates resoa na mañá, e non saben
    que están a construir a torre de cristal da miña infáncia.
    Non saben que cada peza, cada caderna maxistral
    é unha peza do meu ser. Non saben
    que no interior da quilla está a médula mesma
    da miña espiña dorsal; que no galipote a quencer
    está o perfume máxico da vida.

    Que cando no remate ergan a vela, e a enxárcia
    tremole vagarosamente no ar
    será o meu corazón quen sinta o vento,
    será o meu corazón.”

    • Moi oportunas as palabras, Falabarato. Palabras que arrolan en momentos que fan moita falla.
      Pasearemos por carballeiras de palabras, por praias de palabras, por fotos de palabras.

Deixar unha resposta

